Uusinta sisältöä

Stratman GDPR ja tietosuoja

Löydät tietosuojaa ja tietoturvaa koskevat tiedotteemme linkeistö aukeavilta sivuilta ...
+ Lue koko juttu

vTiger 7.1 on julkaistu

vTiger 7.1:n käyttöä ja mukauttamista entisestäänkin parantavia ominaisuuksia, mm: Käyttäjäliittymä:...
+ Lue koko juttu

ODOO 11.0 uuden sukupolven all-in-one yritysjärjestelmä

Odoo:n uusin versio on entistäkin nopeampi ja helpommin hallittava Toimitamme Odoon palveluna...
+ Lue koko juttu

Luetuimmat

vTiger 7 - CRM / ERP entistäkin helpommaksi

vTiger CRM 7 Community Edition on merkittävä uudistus - kannattaa tutustua Uusi versio tehostaa yrityksen sisäistä...
+ Lue koko juttu

ODOO 11.0 uuden sukupolven all-in-one yritysjärjestelmä

Odoo:n uusin versio on entistäkin nopeampi ja helpommin hallittava Toimitamme Odoon palveluna...
+ Lue koko juttu

Huomattavaa uuteen vTiger 7 versioon siirtymisessä

Siirtyminen on periaatteessa erittäin suositeltavaa uuden vTigerin käyttäjäystävällisten ominaisuuksien ja...
+ Lue koko juttu

vTiger 7.1 on julkaistu

vTiger 7.1:n käyttöä ja mukauttamista entisestäänkin parantavia ominaisuuksia, mm: Käyttäjäliittymä:...
+ Lue koko juttu

Stratman GDPR ja tietosuoja

Löydät tietosuojaa ja tietoturvaa koskevat tiedotteemme linkeistö aukeavilta sivuilta ...
+ Lue koko juttu

Lisää paljon luettuja:

Yhteys

Ota yhteyttä: Stratman asiakaspalvelu
Sinivuokontie 3
37550 Lempäälä
Puh. or
0500644336

Sähköposti on muotoa: etunimi.sukunimi@stratman.fi

Järjestelmät asiakashallintaan, markkinointiin ja toiminnanohjaukseen

CRM ja ERP kustannustehokkasti kokeneelta liiketoimintajärjestelmien toimittajalta

Uusin versio, julkaistu maaliskuu 2018

vTiger 7.1

Demo: https://vtigercrm7.stratman.fi

Tunnukset:

käyttäjä: demo

salasana: demo

vTiger on maailman eniten asennettu open source CRM/ERP-ohjelmisto

vtiger logoDemon kieli: suomi

  • vTiger 7:ssa on runsaasti käytettyvyyttä entisestäänkin parantavia ominaisuuksia
  • CRM-ohjelmistojen paras toiminnallisuudet / hinta suhde
  • helppokäyttöisyys: muokattavat käyttäjäryhmäkohtaiset käyttöliittymät
  • saatavissa monipuoliset laajennukset
  • laajenee digitaalisen markkinoinnin työkaluksi
  • laajenee toiminnanohjausjärjestelmäksi
Suositus:
1. Monipuoliseen asiakassuhteiden hallintaan
2. Kokonaisvaltaiseen sähköiseen markkinointiin nettisivustoon integroituna

3. Toiminnanohjauspainotteiseen käyttöön

ODOO 11.0 (Yhteisöversio) -toiminnanohjaus / ERP

Demo: https://odoodemo.stratman.fi

Tunnukset:

käyttäjä (sähköposti): odoodemo@stratman.fi

salasana: demo

Odoo on maailman nopeimmin kasvava yritysjärjestelmä.

ODOO-toiminnanohjaus

Tämä Odoo-demo on painotettu tuotannollisen yrityksen tarvitsemiin toimintoihin

Demon kieli: suomi

  • Odoo on monipuolinen yritysjärjestelmä sisältää mm: CRM, taloushallinto, tuotannonohjaus, henkilöstöhallinto, nettimarkkinointi jne.
  • runsaasti eri tarkoituksiin sopivia laajennuskomponentteja
  • muokattavissa erityyppisille liiketoimintakonsepteille

  • Odoo soveltuu erityisesti tuotannollisen yrityksen tarvitsemiin toimintoihin.
  • Odoo on erinomainen myös markkinointiin ja myyntiin, jossa käytetään nettimarkkinoinnin välineitä (verkkokauppa, postituslistat, kyselyt, tapahtumat yms.)




>> Katso hintaesimerkkejä
>> Miten toteutat CRM:n tiukalla budjetilla, 13 menestystekijää
>> Mihin CRM:ää käytetään yrityksissä

 

vTigerCRM Projects: helppoa projektinhallintaa PDF

Asiakashallinnan (CRM:n) ja projektihallinnan yhdistäminen tehostaa ja virtaviivaistaa toimintaa. CRM-näkökulma luo perustan asiakaslähtöiselle toiminnalle.

vTiger CRM projektinhallinta on selainkäyttöinen. Sen käyttöliittymä on nopeasti omaksuttava.

 

vTiger CRM:n projektihallinnan ominaisuuksia ovat mm.

  • Tehtävien perustaminen ja ohjaaminen/vastuuttaminen projektihenkilölle
  • Tehtyjen tuntien ja edistymisen seuranta
  • Välietappien perustaminen / vastuuttaminen
  • Lisäkentät, valintalistat ja muunnettava lay-out (vTigerin vakio-ominaisuuksia, kaikissa toiminnoissa)
  • Tehtävien, välietappien ja projektin perustietojen (mm. budjetti, kuvaus, tyyppi jne.) lisäksi projektin dokumentit, palvelupyynnöt ja gantt-kaavio
  • Muita projektihallintaa tukevia vTiger CRM:n toimintoja
    • palvelusopimusten hallinta
    • palvelupyyntöjen hallinta (tiketit, helpdesk)
    • lisämoduli: asiakasportaali (asiakkaan omatoimiset palvelupyynnöt ja asiakashistoria)
    • usein kysytyt kysymykset toiminto
    • sähköposti- ja kalenteri-integraatio
    • asiakkuuden elinkaaren asiakashistoria (mm. tarjoukset, laskut, dokumentit, palautteet), myös yhteyshenkilöittäin
    • muut vTiger CRM:n asiakassuhteiden hoidon perustyövälineet kampanjoinnista laskutukseen

Projektitilanteiden hallinta

  • Ganttin kaaviossa näkyvät välietappien tilanteet
  • Nopeat projekti- ja tehtävänäytöt (helposti luotavat suodattimet)
  • Raportointia varten voidaan   vTigerin raporttigeneraattorin avulla luoda johtamista helpottavia projektiraportteja.

Projektityöskentelyä täydentäviä toimintoja, Stratman Oy:n vTiger-laajennuksia:

  • Tuotehuollon hallinta: tuotteiden asiakaskohtainen sarjanumeroseuranta  
  • Stratman Oy:n verkkolaskutus toistuvaislaskutuksella: lähetä laskut asiakkaan valmiudesta riippuen automaattisesti joko verkkolaskuna, sähköpostilaskuna tai paperilaskuna - edullisesti.
  • Integroinnit taloushallinnon ohjelmistoihin
  • Räätälöidyt lisätoiminnot

Automatisoi projektin tapahtumia:

  • vTiger CRM:n työnkulun ohjaus (workflow management) mahdollistaa mm. projektitehtävien tehtävien automaattisen edelleen ohjauksen ja ketjuttamisen seuraavien työvaiheiden tekijöille. Liiketoiminnan prosessit tehostuvat. Työnkulun logiikka voidaan suunnitella erilaisten ehtojen mukaan sopeutuvaksi. Esimerkiksi tietyn summan ylittävä tarjous voidaan ohjata hyväksyjälle, tai tuotteen tilausprosessi voidaan automatisoida vaikka nettisivun tilauslomakkeelta alkaen laskutukseen saakka.

vTiger CRM on myös ERP

  • vTiger CRM on monipuolisesti mukautuva ja laajennettava järjestelmä, joka laajenee ja mukautuu yrityksen toiminnan kehittymisen mukana.
  • vTigeriä käytetään toiminnanohjaukseen sekä tuotannollisissa yrityksissä että palvelutuotteita tarjoavissa yrityksissä.
  • Erillisten tietojärjestelmien määrä kannataa minimoida.

vTiger:in perustoiminnot ovat:

  • myynnin CRM
  • markkinoinnin CRM
  • asiakaspalvelun CRM
  • tuotehallinta
  • raportointi

 vTiger:ilä hoituvat yrityksen päivittäisen työskentelyn kaikki toiminnot, kuten

  • tarjousten teko
  • myyntitilausten vastaanotto
  • laskutus (myös verkkolaskut, Stratman Oy:n erikoismodulilla)
  • varastonhallinta
  • liidien hallinta
  • kampanjat
  • tehtävien ja kalenterin hallinta
  • sähköpostit

Stratman tuntee vTigerin syvällisesti

  1.  soveltamisnäkökulmasta
    • erilaiset markkinoinnin ja myynnin prosessit kuluttajamarkkinoinnista   b 2 b markkinointiin, vTiger mukautetaan käyttäjän tarpeisiin
    • hyödyntäminen johtamisessa
  2. teknisestä näkökulmasta
    • toteutamme integraatiot muihin järjestelmiin
    • räätälöimme tarvittaessa uusia toimintoja

Katso myös: integroinnit muihin järjestelmiin (esim. nettikauppa, taloushallinto, ERP)

 
vTiger CRM:n työnkulun ohjauksella tehoa toiminnanohjaukseen PDF

vTiger laajenee tarvittaessa toiminnanohjauksen välineeksi. vTiger CRM:n työnkulun ohjaus (workflow management) mahdollistaa tehtävien automaattisen edelleenohjauksen ja ketjuttamisen seuraavien työvaiheiden tekijöille ja itse järjestelmälle.   Liiketoiminnan prosessit tehostuvat.

Työnkulun logiikka voidaan suunnitella erilaisten ehtojen mukaan sopeutuvaksi. Esimerkiksi tietyn summan ylittävä tarjous voidaan ohjata hyväksyjälle, tai tuotteen tilausprosessi voidaan automatisoida vaikka nettisivun tilauslomakkeelta alkaen laskutukseen saakka.

vTiger CRM on markkinoinnin, myynnin, asiakaspalvelun ja myös kokonaisvaltaisen toiminnanohjauksen väline

vTiger CRM on monipuolisesti mukautuva ja laajennettava järjestelmä, joka laajenee ja mukautuu yrityksen toiminnan kehittymisen mukana.

vTigeriä käytetään toiminnanohjaukseen sekä tuotannollisissa yrityksissä että palvelutuotteita tarjoavissa yrityksissä.

vTiger:in perustoiminnot ovat:

  • myynnin CRM
  • markkinoinnin CRM
  • asiakaspalvelun CRM
  • tuotehallinta
  • raportointi

 vTiger:ilä hoituvat yrityksen päivittäisen työskentelyn kaikki toiminnot, kuten

  • tarjousten teko
  • myyntitilausten vastaanotto
  • laskutus (myös verkkolaskut, Stratman Oy:n erikoismodulilla)
  • varastonhallinta
  • liidien hallinta
  • kampanjat
  • tehtävien ja kalenterin hallinta
  • sähköpostit

Stratman tuntee vTigerin syvällisesti

  1.  soveltamisnäkökulmasta
    • erilaiset markkinoinnin ja myynnin prosessit kuluttajamarkkinoinnista   b 2 b markkinointiin, vTiger mukautetaan käyttäjän tarpeisiin
    • hyödyntäminen johtamisessa
  2. teknisetä näkökulmasta
    • toteutamme integraatiot muihin järjestelmiin
    • räälälöimme tarvittaessa uusia toimintoja

Katso myös: integroinnit muihin järjestelmiin (esim. nettikauppa, taloushallinto, ERP)

 
<< Alkuun < Edellinen 1 2 3 4 Seuraava > Loppuun >>

Sivu 3 / 4

Stratman toteuttaa monipuolisia nettipalveluja ja työvälineratkaisuja markkinointiin, asiakashallintaan ja toiminnanohjaukseen.

Ajatuksemme on toteuttaa PK-yrityksille monipuolisia ja joustavia selainpohjaisia työkaluja, joiden investointikynnys on matala.

  • Toteuttamamme nettipalvelut eivät ole vain perintesiä kotisivuja, vaan tarjoavat vuorovaikutteisia toimintoja ja liittyvät tarvittaessa yrityksen markkinoinnin ja myynnin työvälineisiin, kuten asiakashallintaan (CRM -järjestelmään).
  • Valitsemamme perusjärjestelmät Joomla ja vTiger CRM ovat meidän ajatusmaailmassamme palvelujen rakentamisalustoja, joille asteittain kehitetään asiakkaan tarvitsemat palvelut.    
    1. Joomla laajennuksineen on nettisivustopainotteinen järjestelmä, jolla luodaan yritykselle kotisivu, joka hyvä nettipalvelujen kasvualusta.
    2. vTiger CRM integrointirajapintoineen on hyvin muuntautumiskykyinen yrityksen myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun monipuolinen työväline, jolla hoidetaan päivittäiset työtehtävät tarjouksen laatimisesta laskutukseen ja ajanhallinnasta dokumenttien hallintaan. vTiger muuntuu tarvittaessa toiminnaohjausjärjestelmäksi, ERP :iksi. Tarvittaessa liitämme kokonaisuuteen myös muita yhteensopivia järjestelmiä.
Hyödyntämällä Joomlan ja vTigerin monipuoliset mahdollisuudet ja yhteistoiminnallisuus toteutetaan standardiratkaisuilla myös yrityksen tarvitsemat erikoistoiminnot.
RocketTheme Joomla Templates