Uusinta sisältöä

Stratman GDPR ja tietosuoja

Löydät tietosuojaa ja tietoturvaa koskevat tiedotteemme linkeistö aukeavilta sivuilta ...
+ Lue koko juttu

vTiger 7.1 on julkaistu

vTiger 7.1:n käyttöä ja mukauttamista entisestäänkin parantavia ominaisuuksia, mm: Käyttäjäliittymä:...
+ Lue koko juttu

ODOO 11.0 uuden sukupolven all-in-one yritysjärjestelmä

Odoo:n uusin versio on entistäkin nopeampi ja helpommin hallittava Toimitamme Odoon palveluna...
+ Lue koko juttu

vTiger 7 - CRM / ERP entistäkin helpommaksi

vTiger CRM 7 Community Edition on merkittävä uudistus - kannattaa tutustua Uusi versio tehostaa yrityksen sisäistä...
+ Lue koko juttu

Lisää uusinta sisältöä:

Luetuimmat

Asiakashallinta entistäkin helpommaksi ja tehokkaammaksi vTigerillä

Erityistarpeisiin tarkoitettujen kustomointi- ja laajennuskomponenttien määrä on kasvanut Laajennukset...
+ Lue koko juttu

UUTTA: ODOO yritysjärjestelmä digitaaliseen markkinointiin

Stratman:ilta helposti ja edullisesti kokonaisvaltainen digitaalisen markkinoinnin jäljestelmä Stratman...
+ Lue koko juttu

vTiger 7 - CRM / ERP entistäkin helpommaksi

vTiger CRM 7 Community Edition on merkittävä uudistus - kannattaa tutustua Uusi versio tehostaa yrityksen sisäistä...
+ Lue koko juttu

ODOO 11.0 uuden sukupolven all-in-one yritysjärjestelmä

Odoo:n uusin versio on entistäkin nopeampi ja helpommin hallittava Toimitamme Odoon palveluna...
+ Lue koko juttu

Huomattavaa uuteen vTiger 7 versioon siirtymisessä

Siirtyminen on periaatteessa erittäin suositeltavaa uuden vTigerin käyttäjäystävällisten ominaisuuksien ja...
+ Lue koko juttu

Lisää paljon luettuja:

Yhteys

Ota yhteyttä: Stratman asiakaspalvelu
Sinivuokontie 3
37550 Lempäälä
Puh. or
0500644336

Sähköposti on muotoa: etunimi.sukunimi@stratman.fi
Kysymyksiä ja vastauksia vTiger CRM:stä

Minkälaisille yrityksille vTiger on tarkoitettu?

  • vTiger CRM on tarkoitettu koosta riippumatta yrityksille, joille markkinoinnin ja myynnin johtaminen, asiakastapahtumien hallinta ja historian hyödyntäminen ovat tärkeitä asiakaspalvelun laatu- ja tuottavuustekijöitä.
  • vTiger on suunniteltu erityisesti asiakaslähtöistä B2B-liiketoimintaa varten.
  • Yrityksille, joilla on muita järjestelmiä (ERP), nettipalveluja tai postituslistoja, joiden kanssa CRM tiedot halutaan olevan käytettävissä kaksisuuntaisesti.
  • Yrityksille, joilla on tarvittaessa tarve monipuoliseen oikeuksien/näkyvyyden hallintaan.
  • Yrityksille, joiden tietosisällöt (kentät) on oltava helposti lisättävissä ja muokattavissa.
  • Kansainvälisesti toimiville yrityksille (useita kieliä, valuuttoja ja varastoja).

jotkut toiminnoista vaativat laajennus- tai integrointimoduleita

Millainen on vTiger CRM-ohjelmiston rakenne ja mitä ominaisuuksia palvelulla on?

Teknisessä mielessä Stratman Oy:n vTiger palvelun pääosiot ovat

  • Ohjelmisto: Varsinainen PHP-skriptikielellä tehty ohjelmisto, joka on sijoitettu nettipalvelimella omaan alihakemistoon
  • Tietokanta: MySQL-tietokanta
  • Tallennetut dokumentit (esim. *.doc ja *.xls) : tiedot tallennetaan palvelimella olevaan vTigerin alihakemistoon.
  • Palvelin: vTiger ja tarvittavat tukiohjelmistot on sijoitettu erityisesti vTiger:ille konfiguroidulle ja optimoidulle Stratman Oy:n ylläpitämälle virtuaalipalvelimelle (ns. LAMP-palvelin*). Palvelin sijaitsee Hetzner AG:n (Saksa) palvelinkeskuksessa. Tarvittaessa ohjelmisto voidaan sijoittaa myös asiakkaan omille palvelimille. vTiger voidaan asentaa myös Windows palvelimelle.
  • Varmistukset (jollei muuta sovita): Tietojen varmistus tapahtuu päivittäin siten, että palautettavissa on kolmen edellisen päivän ja edellisen viikon, edellisen kuukauden ja edellisen vuoden tilanne. Varmistustiedot sijaitsevat fyysisesti eri palvelimella.
  • Tietoturva / hakkeroinnin esto: Palvelimella on eri tyyppisten hyökkäysten varalta useita reaaliaikaisia tarkkailuohjelmistoja, jotka automaattisesti estävät mm. tunkeutujien osoitteet ja palvelimen käytön spämmiä välittävänä sähköpostipalvelimena.

Itse ohjelmiston päätoiminnot

  • Toimintoja toteuttavat moduulit (mm. asiakkaat, yhteyshenkilöt, liidit, mahdollisuudet, tarjoukset, tilaukset, laskut, tuotteet, sähköpostit, kalenteri/tehtävät, kampanjat, dokumenttien hallinta, projektinhallinta jne.
  • Automaattisesti muodostuva asiakastapahtumien historia
  • toimintoja tukevista apumoduuleista ja -toiminnoista (tietojen vienti ja tuonti, raportit, etusivu/tunnusluvut, hakutoiminnot, suodattimet/näkymät, kaksoiskappaleiden etsintä, työnkulun/prosessien automatisointi)
  • Hallinnointi ja ylläpito (käyttäjäkohtaiset asetukset mm. kieli, valuutta, aikavyöhyke, salasana, ylläpitäjälle näkyvät toiminnot mm. käyttäjähallinta, käyttöoikeudet, moduuleiden ja kenttien näkyvyydet, lisäkenttien luominen, yrityksen omat tiedot, sähköpostipalvelimet,  jne. )
  • Tarvittaessa erillinen palvelupyyntötoimintoihin yhdistetty asiakasportaali (asiakkaan omat tiedot ja historia ja helpdesk-yhteydet)
  • Tarvittaessa kolmannen osapuolen laajennukset: mm. postituslistapalvelujen integroinnit, tekstiviestipalvelujen integroinnit, VOIP-keskus-integrointi(Asterisk) , Outlook/Thunderbird ja Exchange-palvelin laajennukset, asiakaskohtaisesti räätälöidyt laajennukset

Minkälaista raportointia käyttäjä pystyy saamaan ohjelmiston avulla (esim. myyntiluvut asiakaskohtaisesti jne.)?

  • vTigerissä on lukuisia mm. myynnin ja asiakkaiden seuraamiseen tarkoitettuja valmiita raportteja. (Analyysit -> Raportit) Raportit ovat muokattavissa ja käyttäjä voi luoda pienellä harjoittelulla luontityökalun avulla uusia raportteja.
  • Raporttihakujen tulokset ovat tarvittaessa suoraan vietävissä Excel:iin edelleen käsitettävissä.
  • Tietojen arviointia (ja työstämistä) varten eri työtilanteissa voi käyttäjä muokata helposti listoja/näkymiä vTigerin suodattimilla.
  • Käyttäjillä on oma ”Kotisivu”, jossa näkyvät hänen ja yhteiset tilanne-/tavoitemittarit reaaliaikaisena. Päätoimintojen näytössä on lisäksi niihin liittyviä mittareita.

Onko ohjelmistossa erityisominaisuuksia, jotka tekevät vTiger CRM:stä paremman kuin kilpailijansa?

  • Vtigerin etuja verrattaessa muihin avoimen lähdekoodin ohjelmistoihin ja myös kaupallisiin lisensseihin perustuviin ohjelmistoihin ovat mm.
  • Elinkaarikustannukset edulliset verrattuna mihin tahansa toiseen täysmittaiseen CRM:ään
  • Ei varsinaisia lisenssimaksuja (ainoastaan palvelimen ylläpito ja palvelinkustannukset)
  • Stratman Oy:n ylläpitämän erikoispalvelimen kustannukset ovat kilpailukykyiset
  • Sisältää kilpailevia järjestelmiä laajemmat toiminnot ilman laajennuslisenssien hankintaa
  • Helposti muokattava verrattuna muihin open source ja kaupallisiin ohjelmistoihin
  • Helposti omaksuttava käyttöliittymä
  • Käyttöliittymän tarpeettomat osiot ja kentät helposti piilotettavissa ja/tai otettavissa käyttöön uudelleen
  • lLsäkenttien ja mm. alasvetovalikoiden helppo lisääminen/muuntaminen
  • Avoin lähdekoodi sallii helpomman laajennusten ja räätälöintien tekemisen
  • Erittäin monipuolinen roolipohjainen käyttäjäoikeuksien hallinta vetää vertoja kaikkein ”raskaimmillekin” sovelluksille. Käyttäjäkohtaisesti ei ole pakko määritellä kuin käyttäjän rooli. Roolien oikeuksia voi tarvittaessa muokata.

Mobiilikäytön toimivuus

  • Android ja iPhone mobiililaitteille/älypuhelimilla erityinen karsittu käyttöliittymä. Myös normaali käyttöliittymä toimii mobiililaitteilla.
  • Toiminnanohjausominaisuudet: vTiger soveltuu monipuolisuutensa ja helpon muokattavuuden ja laajennettavuutensa vuoksi myös toiminnanohjauksen työvälineeksi.
  • Huomattavan monipuolinen kielivalikoima (>50 kieltä) verrattuna kilpaileviin järjestelmiin
  • Laajan kansainvälisen yhteisön takaama kehittämisen jatkuvuus. Valitettavasti useat kilpailevat open source projektit ovat olleet lyhytikäisiä.  vTiger on tällä hetkellä maailmassa eniten käyttöönottoja keräävä CRM-ohjelmisto, joten jatkuvuus on taattu.
  • Kansainvälisen vTiger-yhteisön tuki on omaa luokkaansa
  • Käytetty teknologia (LAMP) on valtavirtaa ja on hyvin laajan osaajajoukon hallitsemaa, joten teknologian osaavia resurssi backup:eja löytyy tarvittaessa.

Stratman-palvelu: pisin ja monipuolisin vTiger / CRM-kokemus Suomessa sekä kokenut yhteistyöverkosto

Stratman Oy:n palveluista

  • Sähköisen liiketoiminnan kehittämiskonsultointi
  • Open Source ohjelmistot nettipalveluina
  1. vTiger CRM (ohelmistopalvelujemme erityisosaamis alue, josta kokemusta  jo vuodesta 2007 )
  2. SugarCRM
  3. Joomla-nettisivustojen julkaisujärjestelmä
  4. Moodle-oppimisympäristö
  5. Magento-nettikauppa
  • Ohjelmistojen integrointi (ylläolevat ohjelmistot, muut integroinnit selvitetään tapauskohtaisesti)
  • Käyttäjätuki ylläoleville ohjelmistoille
  • Koulutus
  1. CRM-koulutusta (mm. Asiakashallinnan kehittämien yrityksessä, vTiger, SugarCRM)
  2. Digitaalisen markkinoinnin koulutus (nettisivujen, nettikaupan, CRM:n, SOME:n  ja sähköposti- ja tekstiviestimarkkinoinnin yhteentoiminta)

 

LAMP-palvelin* = Palvelin joka perustuu Linux-käyttöjärjestelmään, Apache nettipalvelinohjelmistoon, MySQL-tietokantaan, Php-skriptikieleen.

 

 
RocketTheme Joomla Templates