vTigerCRM Projects: helppoa projektinhallintaa

Asiakashallinnan (CRM:n) ja projektihallinnan yhdistäminen tehostaa ja virtaviivaistaa toimintaa. CRM-näkökulma luo perustan asiakaslähtöiselle toiminnalle.

vTiger CRM projektinhallinta on selainkäyttöinen. Sen käyttöliittymä on nopeasti omaksuttava.

 

vTiger CRM:n projektihallinnan ominaisuuksia ovat mm.

  • Tehtävien perustaminen ja ohjaaminen/vastuuttaminen projektihenkilölle
  • Tehtyjen tuntien ja edistymisen seuranta
  • Välietappien perustaminen / vastuuttaminen
  • Lisäkentät, valintalistat ja muunnettava lay-out (vTigerin vakio-ominaisuuksia, kaikissa toiminnoissa)
  • Tehtävien, välietappien ja projektin perustietojen (mm. budjetti, kuvaus, tyyppi jne.) lisäksi projektin dokumentit, palvelupyynnöt ja gantt-kaavio
  • Muita projektihallintaa tukevia vTiger CRM:n toimintoja
    • palvelusopimusten hallinta
    • palvelupyyntöjen hallinta (tiketit, helpdesk)
    • lisämoduli: asiakasportaali (asiakkaan omatoimiset palvelupyynnöt ja asiakashistoria)
    • usein kysytyt kysymykset toiminto
    • sähköposti- ja kalenteri-integraatio
    • asiakkuuden elinkaaren asiakashistoria (mm. tarjoukset, laskut, dokumentit, palautteet), myös yhteyshenkilöittäin
    • muut vTiger CRM:n asiakassuhteiden hoidon perustyövälineet kampanjoinnista laskutukseen

Projektitilanteiden hallinta

  • Ganttin kaaviossa näkyvät välietappien tilanteet
  • Nopeat projekti- ja tehtävänäytöt (helposti luotavat suodattimet)
  • Raportointia varten voidaan   vTigerin raporttigeneraattorin avulla luoda johtamista helpottavia projektiraportteja.

Projektityöskentelyä täydentäviä toimintoja, Stratman Oy:n vTiger-laajennuksia:

  • Tuotehuollon hallinta: tuotteiden asiakaskohtainen sarjanumeroseuranta  
  • Stratman Oy:n verkkolaskutus toistuvaislaskutuksella: lähetä laskut asiakkaan valmiudesta riippuen automaattisesti joko verkkolaskuna, sähköpostilaskuna tai paperilaskuna - edullisesti.
  • Integroinnit taloushallinnon ohjelmistoihin
  • Räätälöidyt lisätoiminnot

Automatisoi projektin tapahtumia:

  • vTiger CRM:n työnkulun ohjaus (workflow management) mahdollistaa mm. projektitehtävien tehtävien automaattisen edelleen ohjauksen ja ketjuttamisen seuraavien työvaiheiden tekijöille. Liiketoiminnan prosessit tehostuvat. Työnkulun logiikka voidaan suunnitella erilaisten ehtojen mukaan sopeutuvaksi. Esimerkiksi tietyn summan ylittävä tarjous voidaan ohjata hyväksyjälle, tai tuotteen tilausprosessi voidaan automatisoida vaikka nettisivun tilauslomakkeelta alkaen laskutukseen saakka.

vTiger CRM on myös ERP

  • vTiger CRM on monipuolisesti mukautuva ja laajennettava järjestelmä, joka laajenee ja mukautuu yrityksen toiminnan kehittymisen mukana.
  • vTigeriä käytetään toiminnanohjaukseen sekä tuotannollisissa yrityksissä että palvelutuotteita tarjoavissa yrityksissä.
  • Erillisten tietojärjestelmien määrä kannataa minimoida.

vTiger:in perustoiminnot ovat:

  • myynnin CRM
  • markkinoinnin CRM
  • asiakaspalvelun CRM
  • tuotehallinta
  • raportointi

 vTiger:ilä hoituvat yrityksen päivittäisen työskentelyn kaikki toiminnot, kuten

  • tarjousten teko
  • myyntitilausten vastaanotto
  • laskutus (myös verkkolaskut, Stratman Oy:n erikoismodulilla)
  • varastonhallinta
  • liidien hallinta
  • kampanjat
  • tehtävien ja kalenterin hallinta
  • sähköpostit

Stratman tuntee vTigerin syvällisesti

  1.  soveltamisnäkökulmasta
    • erilaiset markkinoinnin ja myynnin prosessit kuluttajamarkkinoinnista   b 2 b markkinointiin, vTiger mukautetaan käyttäjän tarpeisiin
    • hyödyntäminen johtamisessa
  2. teknisestä näkökulmasta
    • toteutamme integraatiot muihin järjestelmiin
    • räätälöimme tarvittaessa uusia toimintoja

Katso myös: integroinnit muihin järjestelmiin (esim. nettikauppa, taloushallinto, ERP)

 
RocketTheme Joomla Templates