Uusinta sisältöä

ODOO 11.0 uuden sukupolven all-in-one yritysjärjestelmä

Odoo:n uusin versio on entistäkin nopeampi ja helpommin hallittava Toimitamme Odoon palveluna...
+ Lue koko juttu

vTiger 7 - CRM / ERP entistäkin helpommaksi

vTiger CRM 7 Community Edition on merkittävä uudistus - kannattaa tutustua Uusi versio tehostaa yrityksen sisäistä...
+ Lue koko juttu

Huomattavaa uuteen vTiger 7 versioon siirtymisessä

Siirtyminen on periaatteessa erittäin suositeltavaa uuden vTigerin käyttäjäystävällisten ominaisuuksien ja...
+ Lue koko juttu

Luetuimmat

Asiakashallinta entistäkin helpommaksi ja tehokkaammaksi vTigerillä

Erityistarpeisiin tarkoitettujen kustomointi- ja laajennuskomponenttien määrä on kasvanut Laajennukset...
+ Lue koko juttu

UUTTA: ODOO yritysjärjestelmä digitaaliseen markkinointiin

Stratman:ilta helposti ja edullisesti kokonaisvaltainen digitaalisen markkinoinnin jäljestelmä Stratman...
+ Lue koko juttu

vTiger 7 - CRM / ERP entistäkin helpommaksi

vTiger CRM 7 Community Edition on merkittävä uudistus - kannattaa tutustua Uusi versio tehostaa yrityksen sisäistä...
+ Lue koko juttu

ODOO 11.0 uuden sukupolven all-in-one yritysjärjestelmä

Odoo:n uusin versio on entistäkin nopeampi ja helpommin hallittava Toimitamme Odoon palveluna...
+ Lue koko juttu

Huomattavaa uuteen vTiger 7 versioon siirtymisessä

Siirtyminen on periaatteessa erittäin suositeltavaa uuden vTigerin käyttäjäystävällisten ominaisuuksien ja...
+ Lue koko juttu

Lisää paljon luettuja:

Yhteys

Ota yhteyttä: Stratman asiakaspalvelu
Sinivuokontie 3
37550 Lempäälä
Puh. or
0500644336

Sähköposti on muotoa: etunimi.sukunimi@stratman.fi
Mihin vTiger 6.1 CRM:ää käytetään yrityksessä PDF 

Vtiger 6.1 CRM:n käyttötavat, yleiskuvaus toiminnoista

Asiakkaiden ja yhteyshenkilöiden hallinta

Myyntityön automatisointi

Kaikkien yhteystietojen tallennus ja hallinta: yksityiskohtaiset tiedot, muistiinpanot, dokumentit, sähköpostit, kalenteritiedot, ym.

Kaikki käyttäjien näkemät ja päivitettävissä olevat tiedot voidaan määritellä. Mm. sähköpostivastaukset ja ilmoitukset muuttuneista tiedoista voidaan automatisoida.

Tuomalla automaattisesti asiakastietoja nettisivujen lomakkeilta liideiksi käynnistyy prosessi asiakassuhteiden jalostamiseksi. Tiedot voi tuoda myös esim. Excelistä. Liidit kvalifioidaan asiakassegmenteittäin potentiaalisiksi mahdollisuuksiksi. Mahdollisuudet muunnetaan tarjoukseksi, myyntitilaukseksi ja laskuksi.

Myyntitilanteen kehittymistä voi seurata henkilökohtaisella, tiimikohtaisella tai koko yrityksen tasolla.

Markkinointi

Tukitoiminnot

Yksittäisten tai segmenteittäin kohdistettujen massasähköpostien lähettäminen liideille, yrityksille, yhteyshenkilöille tai muille käyttäjille on vTigerin tärkeimpiä työkaluja. Seuraamalla ja analysoimalla viestintähistoriaa ja parannetaan kampanjoiden tehokkuutta.



Asiakkaiden tukipyyntöjä seurataan ja hoidetaan itse kirjatuilla tai asiakkaiden asiakasportaalin kautta tekemien tukipyyntöjen pohjalta käynnistyvien tukiprosessien avulla

Tuotteiden hallinta ja laskutus

Projektihallinta

Tuote- ja palvelutietokantoja hyödynnetään tarjousten, myyntitilausten ja laskujen luomiseen ja lähettämiseen (pdf).

Varastosaldot päivittyvät automaattisesti. Perushintojen lisäksi hyödynnetään tarvittaessa mukautettuja hinnastoja. Tietojen pohjalta voidaan myös tehdä tilauksia toimittajatietokannassa oleville yrityksille.



Asiakasprojektien hallinta ja niiden välitavoitteiden ja käyttäjille osoitettujen tehtävien seuranta tapahtuu projektien tai kalenteritoimintojen kautta



 
RocketTheme Joomla Templates