Uusinta sisältöä

ODOO 11.0 uuden sukupolven all-in-one yritysjärjestelmä

Odoo:n uusin versio on entistäkin nopeampi ja helpommin hallittava Toimitamme Odoon palveluna...
+ Lue koko juttu

vTiger 7 - CRM / ERP entistäkin helpommaksi

vTiger CRM 7 Community Edition on merkittävä uudistus - kannattaa tutustua Uusi versio tehostaa yrityksen sisäistä...
+ Lue koko juttu

Huomattavaa uuteen vTiger 7 versioon siirtymisessä

Siirtyminen on periaatteessa erittäin suositeltavaa uuden vTigerin käyttäjäystävällisten ominaisuuksien ja...
+ Lue koko juttu

Yhteys

Ota yhteyttä: Stratman asiakaspalvelu
Sinivuokontie 3
37550 Lempäälä
Puh. or
0500644336

Sähköposti on muotoa: etunimi.sukunimi@stratman.fi

Järjestelmät asiakashallintaan, markkinointiin ja toiminnanohjaukseen

CRM ja ERP kustannustehokkasti kokeneelta liiketoimintajärjestelmien toimittajalta

vTiger 7.0

Demo: https://vtigercrm7.stratman.fi

Tunnukset:

käyttäjä: demo

salasana: demo

vTiger on maailman eniten asennettu open source CRM/ERP-ohjelmisto

vtiger logoDemon kieli: suomi

  • vTiger 7:ssa on runsaasti käytettyvyyttä entisestäänkin parantavia ominaisuuksia
  • CRM-ohjelmistojen paras toiminnallisuudet / hinta suhde
  • helppokäyttöisyys: muokattavat käyttäjäryhmäkohtaiset käyttöliittymät
  • saatavissa monipuoliset laajennukset
  • laajenee digitaalisen markkinoinnin työkaluksi
  • laajenee toiminnanohjausjärjestelmäksi
Suositus:
1. Monipuoliseen asiakassuhteiden hallintaan
2. Kokonaisvaltaiseen sähköiseen markkinointiin nettisivustoon integroituna

3. Toiminnanohjauspainotteiseen käyttöön

ODOO 11.0 (Yhteisöversio) -toiminnanohjaus / ERP

Demo: https://odoodemo.stratman.fi

Tunnukset:

käyttäjä (sähköposti): odoodemo@stratman.fi

salasana: demo

Odoo on maailman nopeimmin kasvava yritysjärjestelmä.

ODOO-toiminnanohjaus

Tämä Odoo-demo on painotettu tuotannollisen yrityksen tarvitsemiin toimintoihin

Demon kieli: suomi

  • Odoo on monipuolinen yritysjärjestelmä sisältää mm: CRM, taloushallinto, tuotannonohjaus, henkilöstöhallinto, nettimarkkinointi jne.
  • runsaasti eri tarkoituksiin sopivia laajennuskomponentteja
  • muokattavissa erityyppisille liiketoimintakonsepteille

  • Odoo soveltuu erityisesti tuotannollisen yrityksen tarvitsemiin toimintoihin.
  • Odoo on erinomainen myös markkinointiin ja myyntiin, jossa käytetään nettimarkkinoinnin välineitä (verkkokauppa, postituslistat, kyselyt, tapahtumat yms.)

Sugar CRM Community-versio

Pääset demoon klikkaamalla linkkiä alla tai sugarcrm logoa.

DEMO TLAPÄISESTI POIS KÄYTÖSTÄ!


Demo: SugarCRM-demo

Tunnukset: käyttäjä: demo salasana: demo


Demon kieli: suomi

ODOO-toiminnanohjaus

  • Sugarcrm Community versio on yksinkertainen  asiakashallinnata / CRM ohjelmisto
  • Soveltuu hyvin myynnin,markkinoinnin, asiakasoalvelun perustoimintoihin. Myös kalenterin ja tehtävien toiminnot sisältyvät.
  • Sugarcrm:ään on saatavissa laajennuksia.

Suositus:

Vaativampiin tarkoituksiin suosittelemme vTiger tai ODOO järjestelmiä tai kaupallista SugarCRM versiota.

>> Katso hintaesimerkkejä
>> Miten toteutat CRM:n tiukalla budjetilla, 13 menestystekijää
>> Mihin CRM:ää käytetään yrityksissä

 

CRM-palvelut

CRM:n integrointi yrityksen muihin ohjelmistoihin

CRM:n tietojen yhteiskäyttö yrityksen muiden ohjelmistojen kanssa tehostaa myyntiä ja markkinoitia entisestään

Liitä kokonaisuuteen:

  • Markkinoinnin ja myynnintoimintoja, esim.
    • hakukonemarkkinointi
    • Facebook-markkinointi
    • nettikauppa
    • sähköpostikampanjointi
    • mobiilitoiminnot
    • palautejärjestelmä
    • työaseman toimisto-ohjelmat
  • Taloushallinnon toimintoja, esim.
    • verkkolaskutus SEPA-tuella
    • maksujen seuranta
    • taloushallinnon ohjelmisto
    • linkitys tilitoimiston ohjelmistoon
  • Yhteistyö ja tehtävienhallinnan toimintoja
    • työaseman sähköpostit
    • työaseman kalenterit ja tehtävät
    • dokumenttienhallinta
  • Tuotannon ja logistiikan toimintoja, esim.
    • varastonvalvonta
    • tuotannonsuunnittelu
    • tuotehallinta
    • toiminnanohjausjärjestelmä
  • Räätälöidyt erikoistoiminnot
    • toteutamme ja yhdistämme tarvittavat toiminnot crm-ohjelmiston integroiduksi osaksi.

Asiakashallinnan kehittäminen - Stratman Oy:n ydinosaamisalue

Seuraavat seikat ovat luoneet asiakashallinnasta ja markkinoinnin kehittämisestä Stratman Oy:n ydinosaamisalueen:

  • Monipuolinen markkinointi-, vienti- ja johtamiskokemus
  • Laaja valikoima kokonaisuuteen liitettäviä yhteensopivia työvälineitä ja ohjelmistoja
  • Lukuisien CRM-hankkeiden toteuttaminen
  • Sähköisen liiketoiminnan käytännön toteutukset
  • CRM-ohjelmistojen kehittämiskokemus
  • Internet-teknologian tuntemus
  • Osaavat partnerit ja   laaja yhteistyöverkosto

Stratmanin rooli yrityksen asiakashallinnan kehittäjänä Stratman tarjoaa tuotteistettuja ja räätälöityjä asiantuntijapalveluja ja työvälineitä asiakashallinnan kehittämiseen, esim:

  1. Tilanneanalyysi ja/tai kehittämissuunnitelma. PK-yrityksille maksuton tai hyvin edullinen, julkinen tai TE-keskus-rahoitus.
  2. Kokonaisvaltainen prosessikonsultointi
  3. Teemakohtaiset kehittämisseminaarit ja koulutukset. Esim. segmentoinnin suunnittelu tai CRM-ohjelmiston määrittely
  4. Asiakashankinnan ja tilaustenhankinnan prosessien kehittäminen
  5. www-pohjaiset CRM / asiakashallinta- ja työryhmäohjelmistot. Mm. lisenssimaksuttomat open source - ohjelmat.

Asiantuntijapalvelumme perustuvat moduleista räätälöitäviin toteutuksiin. Palvelut soveltuvat erityisesti BtoB-markkinointia toteuttaville hajautetusti toimiville yrityksille ja verkostoille.

PK-yrityksille ja verkostoille toteutamme toimeksiantoja myös yrityspalveluja tarjoavien organisaatioiden (mm. korkeakoulut ja yliopistot) kautta.

Linkki: Kuvausta asiakashallinnan ajatusmaailmasta

 
RocketTheme Joomla Templates