Uusinta sisältöä

ODOO 11.0 uuden sukupolven all-in-one yritysjärjestelmä

Odoo:n uusin versio on entistäkin nopeampi ja helpommin hallittava Toimitamme Odoon palveluna...
+ Lue koko juttu

vTiger 7 - CRM / ERP entistäkin helpommaksi

vTiger CRM 7 Community Edition on merkittävä uudistus - kannattaa tutustua Uusi versio tehostaa yrityksen sisäistä...
+ Lue koko juttu

Huomattavaa uuteen vTiger 7 versioon siirtymisessä

Siirtyminen on periaatteessa erittäin suositeltavaa uuden vTigerin käyttäjäystävällisten ominaisuuksien ja...
+ Lue koko juttu

Yhteys

Ota yhteyttä: Stratman asiakaspalvelu
Sinivuokontie 3
37550 Lempäälä
Puh. or
0500644336

Sähköposti on muotoa: etunimi.sukunimi@stratman.fi
BisnesICT - liiketoiminnan ja tietotekniikan kehittäminen PDF 

Palvelun tavoitteena on tuottaa PK-yritykselle nopeasti ne liiketoiminnalliset hyödyt, jotka on saavutettavissa ottamalla käyttöön uusimmat tietotekniset ratkaisut. Esim.

  • liikevaihdon kasvattaminen
  • uusasiakashankinnan tehostuminen
  • nettimarkkinoinnin ja nettipalvelujen kehittäminen (markkinoinnin ja myynnin uudet menetelmät)
  • tietoturvallinen, toiminnan keskeytyksistä vapaa työskentely-ympäristö
  • asiakaspalvelun laadun paraneminen, sählingin vähentäminen
  • kustannusten alentuminen

Käytännön tasolla tämä tarkoittaa, että palvelun avulla toteutetaan esim.

  • markkinoinnin tukiohjelmistojen / asiakashallinnan, CRM:n käyttöönotto
  • taloushallinnon järjestelmien uudistaminen, esim.   sähköiseen laskutukseen siirtyminen
  • toiminnanohjauksen käyttöönotto - yleensä vaiheittain
  • tietojärjestelmien ajantasaistaminen
  • tietoturvan parantaminen
  • henkilöstön koulutus
  • Huom! Usein kehittäminen voi tarkoittaa olemassa olevien ohjelmistojen, järjestelmien kehittämistä tai henkilöstön osaamisen ilman merkittäviä investointeja

Palvelun avulla selvitetään nopealla menetelmällä yrityksen kehittämistarpeet liiketoimintalähtöisesti ja toteutetaan priorisoidut toimenpiteet.

1. Aloitusosio

  1. potentiaalisten liiketoimintahyötyjen ja kehittämistyylin kartoitus
  2. toimenpidepolku / suositukset
  3. priorisoidun ensimmäisen nopean toimenpiteen toteutus          

      Toteutustapa

  • tutustumistapaaminen (1-2 h)
  • netti-/puhelinistunto (2-3x 15 min)
  • palaveri (2-3 h 1-3 avainhenkilöä)
  • suositukset, raportti (2-4   A4-sivua)
  • asiantuntijan suorittama käytännön toteutus (n. 1 asiantuntija pv)

 

2. Jatkokehittämispäivät

Sisältö valitaan aloitusosiossa priorisoiduista aihealueista  

Tyypillisiä sisältöjä:

  • hakukonemainonta / Google Adwords käyttöönotto (1 pv)
  • henkilöstö tietotekniikkakoulutus
  • nettimarkkinointi (1-2 pv)
  • nettipalvelujen käyttöönotto (2- 5 pv)      
  • tietoturva (1- 3 pv)
  • asiakashallinnan käyttöönotto (2- 5 pv)
  • toiminnanohjauksen käyttöönotto (3-5 pv)
  • laajemman kokonaisuuden prosessien suunnittelu ja/tai tietojärjestelmän vaatimusmäärittely
  • uuden liiketoimintakonseptin kehittämiseen liittyvän rahoitushakemuksen laatiminen (TE-keskukselle tai TEKES:ille)

- ei sisällä mahdollisia ohjelmisto tms. lisenssejä

 

 
RocketTheme Joomla Templates