Uusinta sisältöä

ODOO 11.0 uuden sukupolven all-in-one yritysjärjestelmä

Odoo:n uusin versio on entistäkin nopeampi ja helpommin hallittava Toimitamme Odoon palveluna...
+ Lue koko juttu

vTiger 7 - CRM / ERP entistäkin helpommaksi

vTiger CRM 7 Community Edition on merkittävä uudistus - kannattaa tutustua Uusi versio tehostaa yrityksen sisäistä...
+ Lue koko juttu

Huomattavaa uuteen vTiger 7 versioon siirtymisessä

Siirtyminen on periaatteessa erittäin suositeltavaa uuden vTigerin käyttäjäystävällisten ominaisuuksien ja...
+ Lue koko juttu

Yhteys

Ota yhteyttä: Stratman asiakaspalvelu
Sinivuokontie 3
37550 Lempäälä
Puh. or
0500644336

Sähköposti on muotoa: etunimi.sukunimi@stratman.fi


CRM-palvelut

CRM:n integrointi yrityksen muihin ohjelmistoihin

CRM:n tietojen yhteiskäyttö yrityksen muiden ohjelmistojen kanssa tehostaa myyntiä ja markkinoitia entisestään

Liitä kokonaisuuteen:

  • Markkinoinnin ja myynnintoimintoja, esim.
    • hakukonemarkkinointi
    • Facebook-markkinointi
    • nettikauppa
    • sähköpostikampanjointi
    • mobiilitoiminnot
    • palautejärjestelmä
    • työaseman toimisto-ohjelmat
  • Taloushallinnon toimintoja, esim.
    • verkkolaskutus SEPA-tuella
    • maksujen seuranta
    • taloushallinnon ohjelmisto
    • linkitys tilitoimiston ohjelmistoon
  • Yhteistyö ja tehtävienhallinnan toimintoja
    • työaseman sähköpostit
    • työaseman kalenterit ja tehtävät
    • dokumenttienhallinta
  • Tuotannon ja logistiikan toimintoja, esim.
    • varastonvalvonta
    • tuotannonsuunnittelu
    • tuotehallinta
    • toiminnanohjausjärjestelmä
  • Räätälöidyt erikoistoiminnot
    • toteutamme ja yhdistämme tarvittavat toiminnot crm-ohjelmiston integroiduksi osaksi.

Asiakashallinnan kehittäminen - Stratman Oy:n ydinosaamisalue

Seuraavat seikat ovat luoneet asiakashallinnasta ja markkinoinnin kehittämisestä Stratman Oy:n ydinosaamisalueen:

  • Monipuolinen markkinointi-, vienti- ja johtamiskokemus
  • Laaja valikoima kokonaisuuteen liitettäviä yhteensopivia työvälineitä ja ohjelmistoja
  • Lukuisien CRM-hankkeiden toteuttaminen
  • Sähköisen liiketoiminnan käytännön toteutukset
  • CRM-ohjelmistojen kehittämiskokemus
  • Internet-teknologian tuntemus
  • Osaavat partnerit ja   laaja yhteistyöverkosto
Lue lisää...
 
PK-yritysten tuki ja rahoituskysymykset

Alenna kehittämiskustannuksia ELY-keskuksen ja Tekesin palvelujen ja asiantuntijoiden avulla

PK-yritykset voivat saada tukea asiantuntijapalveluihin ja sähköisen liiketoiminnan kehittämiseen useilla eri tavoilla.

Käytännössä kaikkiin kehittämistilanteisiin löytyy kustannuksia alentavia ratkaisuja.

Tyypillisimmät PK-yritysten käyttämät tuetut asiantuntijapalvelut ovat:

 

 
ICT-palvelut

Stratman tarjoaa valmennus- ja asiantuntijapalveluja tukevat tietotekniset palvelut

1. kehittämisen aikaisena palveluna

ja tarvittaessa myös

2. ylläpidettyinä tuotannollisina palveluina

Stratmanin palvelukokonaisuuteen kuuluu, että valmennus- ja asiantuntijapalvelua tuetaan jo kehittämisen yhteydessä konkreettisilla tietoteknisillä palvelulla. Asiakkaan on tällöin helpompi hallita kehitettävä kokonaisuus.

Lue lisää...
 
<< Alkuun < Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava > Loppuun >>

Sivu 5 / 5

RocketTheme Joomla Templates